Bussiness, Bussy-Nerd and Big Family

Kepada yang ingin menempah hidangan, hiasan atau hantaran, blog ini pasti memberi ilham yang ikhlas.Kepada saya yang Bussy-Nerd dan semua dalam Big Family, blog ini menyimpan memori ...selamat melayari blog, sila beri comment dan cadangan. Wishing nice days from Mohd Fadhli @ lieuia@yahoo.com

Saturday, November 28, 2009

buah-buahan cinta



Antara sebahagian hantaran yang saya reka khas untuk majlis tersebut yang saya gelarkan buah-buahan cinta. Saya gunakan unsur dan warna harmoni untuk menaikkan seri hantaran tersebut. Pengalaman ini saya kutip semasa saya menjadi guru subjek Pendidikan Seni Visual di Sekolah Menengah Sinar Bintang, di Kuala Lumpur. Jika saya berkesempatan,saya akan melampirkan koleksi barangan hantaran yang lain dan yang paling terbaru saya mendapat tempahan membuat hantaran untuk pihak lelaki sempena perkahwinan yang akan diadakan di Hotel Flamingo pada 4 Disember nanti.