Bussiness, Bussy-Nerd and Big Family

Kepada yang ingin menempah hidangan, hiasan atau hantaran, blog ini pasti memberi ilham yang ikhlas.Kepada saya yang Bussy-Nerd dan semua dalam Big Family, blog ini menyimpan memori ...selamat melayari blog, sila beri comment dan cadangan. Wishing nice days from Mohd Fadhli @ lieuia@yahoo.com

Sunday, November 29, 2009

hantaran buahan



Buah-buahan yang saya panggil buah hantaran ini saya buat sebagai hantaran sempena majlis perkahwinan adik perempuan saya pada bulan jun 2009. Resepi ini saya peroleh daripada saudara dari Thailand. Sesiapa yang ingin merealisasikan hantaran buah ini di majlis penting nanti, bolehlah hubungi saya di 012-6268371 atau 03-78053441.Saya pasti ia akan menjadi satu perkara yang dicemburui oleh ramai orang kerana sangat jarang didapati di Malaysia.